جمعه ۲ آذر
دردانه شعری از برین بهار
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ ۱۰:۴۶ شماره ثبت ۷۶۳۶۰
بازدید : ۳۴۶ | نظرات : ۱۱
|
آخرین اشعار ناب برین بهار
|
دیوانه میخوانی مرا ، با حال من بیگانه ای
مست و پریشان توام بی ساغر وپیمانه ای
با آن نگاه سنگیت بر شیشه ی قلبم مزن
من پای تو ماندم ،چرا تو جلد هر ویرانه ای؟
دنیا به کامم نیست ، بی تو تلخم و بی اشتیاق
شیرین شوم از شوق تو ، آن خسروِ فرزانه ای
گم کرده ام دل را که روزی ساکن دست تو بود
عادت نشد عشقت هنوزم جان من ،دردانه ای
|
نقدها و نظرات
|
درود و سپاس از نگاه زیبای شما🙏🙏🙏 | |
|
درود به شما خوشحال میشم بتونم همکاری کنم | |
|
سلام و سپاس بسیار از حسن نظر شما. بنده هم برای شما بهترینها را آرزومندم🙏 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود