جمعه ۲ آذر
تصورات حلال شعری از واله مختاری
از دفتر غزلهای شیدایی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ ۱۷:۵۶ شماره ثبت ۷۶۰۹۲
بازدید : ۴۹۱ | نظرات : ۲۱
|
آخرین اشعار ناب واله مختاری
|
نشسته ام به خیالی، که پر شده از تو
در آرزوی محالــــــی، که پر شده از تو
مثال ماهی خسته زِ تُنگ،آمده ام
درون رود زلالی،که پر شده از تو
هزار مسئله دارم،هزار حرف و سخن
و ذهن پر ز سؤالی،که پر شده از تو
ببین که خالی ام از خود و از تواَم لبریز
شبیه ظرف سفالـــــی،که پر شده از تو
مرا چه حاجت"باد صبا"؟!،نوشته شدی
به روز و هفته و سالی،که پر شده از تو
تمام عمر کنار تو زندگــــــی کردم
تصورات حلالی،که پر شده از تو!
#واله_مختاری
|
|
نقدها و نظرات
|
با سلام و عرض ادب ممنونم از لطفتون🙏🌹 | |
|
سلام و عرض ادب ممنونم که خواندید و سپاس از اظهار لطفتون🙏🌹 | |
|
سلام و عرض ارادت ممنونم از نگاهتون🙏🌹🌹 | |
|
سلام و سپاس از اینهمه محبت و انرژی مثبت شما ارادتمندم🙏🌹🌹 | |
|
ممنونم از نگاهتون،ارادت🙏🌹🌹 | |
|
ممنونم از لطفتون بله،نظر شما هم بسیار زیباست ممنونم از همراهیتون🌹🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.