دوشنبه ۵ آذر
|
دفاتر شعر مصطفی صفری (همان هیچم)
آخرین اشعار ناب مصطفی صفری (همان هیچم)
|
درگیر یک رویا بودم
غرق در این دریا بودم
گم گشته را گم کرده ام
کجا بجویمت تو را
با یک دل تنهایی ام
عاشق این شیدایی ام
مقصود تویی دنیای من
کجا بجویمت تو را
گنه به سر تا پای من
سیه شده این روی من
زانو به قبله ات زدم
کجا بجویمت تو را
تنهایی ام بی غم نبود
خوشحالی ام از دل نبود
این دنیا را بی تو چه سود
کجا بجویمت تو را
چشمان من بارانی است
هرشب من طوفانی است
این دل به مرگم راضی است
کجا بجویمت تو را
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام وممنون از نظر شما | |
|
سلام عرض ادب ممنون از شما ببخشید من متوجه نشدم مخاطب داره شعر دیگه نفهميدم منظور شمارو. | |
|
منظورم منو اقای مینا آبادی پایین دوباره توضیح داد . این بود که کجا بجویمت خودش یعنی کجا بجوم تو را ، پس تورا رو دنبالش حذف کن | |
|
سلام و عرض ادب ممنون از لطف و نظر شما مرسی خیلی خیلی ممنون اینکه گفتید. ممنون
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا بود