جمعه ۲ آذر
سرگردان شعری از علیرضا تنگستانی
از دفتر عاشقانه نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۸ ۰۶:۵۸ شماره ثبت ۷۵۷۸۳
بازدید : ۲۹۷ | نظرات : ۴
|
دفاتر شعر علیرضا تنگستانی
آخرین اشعار ناب علیرضا تنگستانی
|
قطاری
طی میکند ریل ها را
درونش تنها یک مسافر دارد
اما مقصد مشخص نیست
خسته از سرگردانی...
مسافر نه می گوید کجا برویم
و نه از قطار پیاده می شود
به گمانم
این مسافر هر زمان که
خسته و دل زده شد
او را ترک می کند
درست زمانی که قطار
به یک همدم دل خوش کرده است...
حال این قطار
شبیه عاشقی سرگردان است
و گرفتار معشوقه ای که
هم هست
هم نیست...
معشوقه ای که
نه می گوید، بمان
و نه برو...
معشوقه ای که هر زمان
خسته شد او را
ترک می کند...
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.