جمعه ۲ آذر
رفت باید رفت شعری از الیاس امیرحسنی
از دفتر تمرین عشق نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۸ ۱۰:۳۸ شماره ثبت ۷۵۶۲۸
بازدید : ۴۱۴ | نظرات : ۳
|
آخرین اشعار ناب الیاس امیرحسنی
|
رفت باید رفت
قبل از این ها
رفتنی گر بود
برگشتنی هم بود
شاید آن موقع
بچه بودم
آمدن ها را منتظر بودم
حال سنم رفته بالاتر
رفتن ها به چشمم
پر رنگ تر هستند
رفتن ها بیشتر گردیده یا
من پیر گردیدم؟
قبل ترها شاعران پیوسته می گفتند :
"بیا به عاشقی و شعر متهم باشیم …
بیا بهانه نگیریم عشق هم باشیم …
بیا زیاد بمانیم پیش همدیگر …
بیا زیاد ببوسیم ‘ ضد کم باشیم …"
امادر این ایام پیش هرکس تا که می خواهم کمی بنشینم
وباهم سخن گوییم
تا لب به خنده می شود آماده
می گویند زود برخیز و برو
رفت باید رفت
دیگر کسی از آمدن ،ماندن
سخن گفتن و خندیدن
دلش خوش نیست
رفت باید رفت
رفت باید رفت
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دلنوشته زیبایی است