رفتش ، دلم پر از غصه شد ، خدا میدونه
رفتش ، بعد اون چی میشد ، خدا میدونه
وقتی که دلم ، خوشه به کنارم بودنش
حالا که نیستش ، خوشه به خوش بودنش
دنیامو که دادم ، ولی نموندی
هر جوری که خواستی بودم ، ولی نموندی ، نموندی
عمرمو که به پات دادم ، ولی نموندی
عاشق تو که بودم ، ولی نموندی ، نموندی
تو که نیستی ، خاطرات ، واسه م میمونه ، بعد از تو
تو که نیستی ، با خاطرات ، چه کنم بعد از ، نبودن تو
دنیامو که دادم ، ولی نموندی
هر جوری که خواستی بودم ، ولی نموندی ، نموندی
عمرمو که به پات دادم ، ولی نموندی
عاشق تو که بودم ، ولی نموندی ، نموندی
شعر ( نموندی ) از m.f
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست . استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.