شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر ایرج محرم پور(صوفی خموش )
آخرین اشعار ناب ایرج محرم پور(صوفی خموش )
|
پیدا شو
و مرا در خاطره های بی تو بودن
جا مگذار
که هر لحظه خیالم ؛ عطر تو را
در لابه لای این خاطرات
نیاز می کند
پیدا شو
و چشمانت را ببند
و دستانت را رو به آسمان بگیر
می خواهم
گوشه ای از خیالت را عاشقانه ببوسم
تا همه چیز نمایان شود
حتی اسارت تمام من ؛ در تشعشع نگاهت
و تو خواهی فهمید
که زیباترین جای دنیا
قلب من است
آنجای که ، تمام تو را دارم
وهر روز
روز دیگری است ؛ باخاطرات ناب تو
|
نقدها و نظرات
|
درودتان بزرگوار بسیار سپاسگزارم | |
|
درودتان استاد طهماسبی بسیار سپاسگزارم | |
|
درودتان استادمنوچهری بسیار سپاسگزارم | |
|
سلام و عرض ادب واحترام خدمت استاد بانو ممنونم از لطف و محبت حضرتعالی سپاسگزارم | |
|
درودتان مهر بانو سپاسم از مهربانی حضرتعالی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود