خاطراتِ کودکی یادِش بخیر
پاکُنای پولَکی یادش بخیر
خط کِشای هندسی ؛ کاغذکاهی ..
مدادِ "توسَن تَکی" یادِشبخیر ..
پَرگار وُ چرخشِ دُورِ دفترِش ...
تَراشِ دَم دَمَکی ... یادش بخیر
ساعتِ هفت و بیدار شدن "به زور"
کُمَکی .. کَمکَمَکی .. یادِش بخیر
لقمه های مادرم ... توی کیف وُ ..
بچّه ها توش سَرَکی .. یادِشبخیر
نیمکَتای چوبیِ سه نفره ...
قَهرای هِی اَلَکی یادش بخیر ...
توو کلاس میانِ حرفِ دَبیرا ...
پِچ پِچِ یَواشکی ... یادش بخیر
حاضر وُ غایبای اوّلِ درس
خنده های نَمَکی یادش بخیر ... .
دیکته گفتنِ معلّم ِ عزیز
کلماتِش (یک یکی) یادش بخیر
نمره ی دوازده و هجده و بیست
صِفرهای گُنده بَکی ... یادِش بخیر
وایستادَن یهلِنگه پایِ تَنبیهی 😊
(کجاها می پَلَکی؟ ) یادِش بخیر ...
امتحانِ خُرداد وُ وَرقه هاش...
کُپی از هَم کلَکی .. یادِش بخیر
زیر زبونی واسه هَمکِلاسیا ...
گفتنِ مَتَلَکی ... یادِش بخیر
زنگِ تفریحِ حیاط ... دَویدَناش
پِلّه ها رو (تَک تَکی ) یادِش بخیر ...
مدرسه بهشت بود و عشق و صفا
حالِخوش "راست راسَکی" یادش بخیر
پی نوشت :
🌻شاگردِ کلاسِ عشقت هستم
برگوی مشق باشَمَت
جریمهپوشِ اشتیاق🌻
⚘🍁روز معلم بر یکایک استادان ارجمند مبارک🍁⚘
خاطره انگیز و زیبا بود
دستمریزاد