سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    بخت برگشته

    شعری از

    سمیرا_خوشرو

    از دفتر عاشقانه های شبنم نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۱ تير ۱۳۹۸ ۲۰:۱۷ شماره ثبت ۷۵۳۶۲
      بازدید : ۴۵۰   |    نظرات : ۲

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر سمیرا_خوشرو
    آخرین اشعار ناب سمیرا_خوشرو

    بخت برگشته

    دائماً در خانه میدانی شبیه جنگ بود!
    معرفت در قلب و روحِ مردِ خانه لنگ بود!
     
    با حضور او در و دیوار امنیت نداشت!
    مهربانی در مرامِ بی مرامش ننگ بود!
     
    جای جایِ جسمِ بی جانِ زنَش را می شکست!
    جای دل در سینه اش انگار تکّه سنگ بود!
     
    زن که از دستِ نوازشهایش آرامش نداشت
    از سرِ ناچاری و نفرت سلاحش چنگ بود!
     
    دختری زیبا و صادق با هزاران آرزو
    دل به او داده،... جوابش حیله و نیرنگ بود؟
     
    دستِ حسرتها گلویش را مداوم می فشرد
    این جهان حتّی برایش چون لباسی تَنگ بود!
     
    نیمه شب تیغی به دستِ نیمه جانش بوسه زد!
    صبح فردا تختِ خوابش مثلِ گُل خوش رنگ بود!
     
    بخت برگشته از این دنیا چرا خیری ندید؟
    سهمِ او از عاشقی نامردِ بی فرهنگ بود؟
     

    #سمیرا_خوشرو_شبنم
     
    ۲
    اشتراک گذاری این شعر
    ۳ شاعر این شعر را خوانده اند

    عباسعلی استکی(چشمه)

    ،

    سمیرا_خوشرو

    ،

    پارسا (تخلص)

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    يکشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۸ ۲۲:۲۵
    درود بانو
    غمگین و زیبا بود خندانک
    سمیرا_خوشرو
    سمیرا_خوشرو
    سه شنبه ۲۵ تير ۱۳۹۸ ۱۱:۲۷
    درودو سپاس استاد گرامی
    ارسال پاسخ
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0