با تو فقط نرگس
میدونی دلم پیله س
میدونی دلم میخواد فقط تو رو
میدونی همونی
تا ابد عشق منی
میدونی آرامش فقط میخواد تو رو
میدونم تو نگاهشه
که خاص من باشه
میدونه دنیا حریف من نمیشه
تا عشق من باشه
زندگیم مال اون باشه
میدونه مثل من پیدا نمیشه
نرگس ، شدی نفس
این قلبم ، مال توس
میدونی ، دلم میگیره
وقتی نیستی ، دلم میگیره
نرگس ، شدی نفس
این قلبم ، مال توس
میدونی ، دلم میگیره
وقتی نیستی ، دلم میگیره
همیشه کنارم باش ، همیشه پایه باش ، میدونی دلم با توعه که اینو میدونی
دلم با تو آرومه ، دلم با توعه ، عاشق توعه باز که اینو میدونی
نرگس ، شدی نفس
این قلبم ، مال توس
میدونی ، دلم میگیره
وقتی نیستی ، دلم میگیره
نرگس ، شدی نفس
این قلبم ، مال توس
میدونی ، دلم میگیره
وقتی نیستی ، دلم میگیره
شعر ( نرگس ) از m.f
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست . استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
زیبا بود