💢 #کوتاه:
کوتاه میکنم
آرزوهای بلندم را
در زندگی
که از خواستن کوتاه نمی آیند
💢 #شانه
سر بر شانه هایم بگذار
تکیه گاهت می شوند
خیالت تخت
شانه خالی نمی کنند
💢 #پرنده:
خیالم را به بال پرنده ای بسته ام
تا به تو برساندم
اما هر شب
روی شاخه ی پشت پنجره
پرنده ای به من زُل می زند.
💢 #صدا:
هنوز صدای زیبایت
در من قدم میزند
میدانم که رفته ایی
شکر خدا
که صدایت را نبرده ای.
💢 #خیال:
در تُنگ خیال ام
ماهی سرخی
هر لحظه
خیالاتی آمدنت است
💢 #غم:
غمگین ترین لحظه هایم
زمانی است
که غرق می شود
در غم چشمانت
💢 #درخت:
مثل برگی بر درخت
خشکیدم
در پاییز فراقت
باز آیی جوانه خواهد زد
درخت عمرم
💢 #زمستان:
مهم نیست زمستان
جهان را گرفته است
آغوشت برای من
تابستانی همیشگی است
که آنرا
زمستانی راه نیست
💢 #باران:
خیس بارانِ خیالِ تو هستم
در این خیابان غربت
همه ی شب های پاییز بارانی
💢 #خاک:
در خاک چال کردم
هوا و هوس هایم را
که روزی هزار بار
زندگی ام را
به خاک سیاه می نشاند
#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#شعر_سپکو
سپکوسرای میخانه
با زیبا و دلنشین بود