يکشنبه ۴ آذر
می بوسمت یک روز راس ساعتی دلچسب! شعری از مریم صفری
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۸ ۱۶:۵۹ شماره ثبت ۷۵۲۰۵
بازدید : ۵۳۳ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب مریم صفری
|
می بوسمت یکروز، راس ساعتی دلچسب
می بوسمت حتما تو را با حالتی دلچسب؛
باید ببینی محشری را توی آغوشم،
وقتی عطش دارم میان خلوتی دلچسب!
دلتنگی ام بدجوری از حدّش گذر کرده..
حتما بیا یک شب برای صحبتی دلچسب،
آنقدر خوبی که، من از خوبیت می ترسم!
دل می دهم اما به حسّ وحشتی دلچسب
خو کرده احساسم به رویاهات می فهمی؟
جان می دهم امشب برای عادتی دلچسب..
مردن در آغوش تو حتّی، آآآی می چسبد
آخر چه شد اینگونه گشتی لعنتی، دلچسب...؟
#مریم_صفری
|
نقدها و نظرات
|
شما همیشه لطف دارید امیدوارم لایق باشم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غزلی ناب و زیبا بود