جمعه ۲ آذر
لاف عشق وعاشقی شعری از فاطمه جمشیدی(یکتا)
از دفتر غزل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۸ ۱۴:۴۵ شماره ثبت ۷۵۱۲۱
بازدید : ۵۸۴ | نظرات : ۲۱
|
دفاتر شعر فاطمه جمشیدی(یکتا)
آخرین اشعار ناب فاطمه جمشیدی(یکتا)
|
امشب بیا برکوی دل یک دم گذر کن
من را به لبخند نگاهت مفتخر کن
بی تو دلم خاکستری سرد وخموش است
از آتش عشقت دلم را شعله ور کن
عمری به سر کردم به شوق دیدن تو
با روی زیبایت شب غم را سحر کن
امشب بیا در گوش جانم نغمه سر ده
دل را ز دریای کلامت پر گهر کن
(یکتا) اگر خواهی وصال یار خودرا
دل را برای عشق او آماده تر کن
اندیشه ات پر گشته از لات وهُبَل ها
از لاف عشق وعاشقی امشب حذر کن
فاطمه جمشیدی(یکتا)
|
نقدها و نظرات
|
سلام وعرض ادب واحترام استاد استکی گرانقدر سپاسگزارم خوشحالم که در کنار شما می آموزم | |
|
سلام وعرض ادب واحترام استادطهماسبی گرانقدر سپاسگزارم از حضور ارزشمندتان زیبا نگاه شماست در پناه حق باشید
| |
|
سلام وعرض ادب واحترام استاد منوچهری گرانقدر
سپاسگزارم از حضور ارزشمندتان
زیبا نگاه شماست
در پناه حق باشید
| |
|
سلام وعرض ادب جناب آقای رفیعی گرانقدر
سپاسگزارم از حضور ارزشمندتان
به مهر خواندید
زیبا نگاه شماست
در پناه حضرت حق باشید
| |
|
سلام وعرض ادب جناب آقای رفیعی گرانقدر
سپاسگزارم از حضور ارزشمندتان
به مهر خواندید
زیبا نگاه شماست
در پناه حضرت حق باشید
| |
|
سلام وعرض ادب استادنصرت خواه گرانقدر سپاسگزارم از حضور ارزشمندتان زیبا نگاه شماست | |
|
سلام وعرض ادب استاد گرامی سپاس از پیامتان محبت کردید نگاهتان زیباست در مکتبتان می آموزم | |
|
سلام وعرض ادب واحترام استاد گرانقدر سپاسگزارم از حضور ارزشمندتان زیبا نگاه شماست | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.