مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..
يکشنبه ۲۷ آبان
دفاتر شعر زهرامیرزایی (ارنواز)
آخرین اشعار ناب زهرامیرزایی (ارنواز)
صدای ارسالی شاعر:
مرورگر شما از پخش صدا پشتیبانی نمی کند
چه عاشقانه
میان آیه های تقدیر دویده ام
تا دستان گرمت را
بر لبان یخ زده ام بگذارم
تا از نسیم نفس های تو
گیسوانم را به رقص در آورم
ببین...
هنوز هم از گرمای آغوشت
نبض احساسم در جریان هست...
کلام و آوا ؛
#زهرا میرزایی (ارنواز)
نقدها و نظرات
درود برشما استاد طهماسبی بزرگمهر
ممنونم از حضور پر مهر تان
لطفتان مستدام
در پناه حق
درود برشما جناب خسروی فرد گرانقدر
ممنونم از حضور پر مهر تان
زیبا نگاه پرمهر شماست مهربان
لطفتان مستدام
در پناه حق
درود برشما جناب اسماعیل وندی گران ارج
ممنونم از حضور پر مهر تان
زیبا نگاه پرمهر شماست مهربان
لطفتان مستدام
در پناه حق
درود برشما استاد نصرت خواه گرانقدر
ممنونم از حضور پر مهر تان
نظر لطف شماست مهربان
بی نهایت سپاسگزارم از محبت شما
لطفتان مستدام
در پناه حق
درود برشما جناب فلاحی گران ارج
ممنونم از حضور پر مهر تان
زیبا نگاه پرمهر شماست مهربان
بی نهایت سپاسگزارم از محبت شما
لطفتان مستدام
در پناه حق
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.