جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر محمد جانی نژاد (علی مهدوی)
آخرین اشعار ناب محمد جانی نژاد (علی مهدوی)
|
در سینــہ ام اے عـشـق، تو ارام نگرفتی
دیوانـہ دلـم بود و سـرانجــام نگرفتی
هر لحظـہ شڪست قلب مرا موج نگاهت
یڪ درس، بہ عبرت، ز فرجام نگرفتی
این دل همہ جـا فڪر وخیالش، تو بودے
یادے ز خیال و دلِ تنهـام نگــرفتی
درمانـده و مغلوب تو بـودم دمـادم
احوال، ز این عاشق و گمنام نگرفتی
دل همان پیلہ ے کرمیست،ڪه پروانه نشد
شوق پرواز در او مرد و سرانجام نگرفتی
این شهـر برایم برهـوت است،نمـانم
شهرے ڪہ در ان عشق سرانجام نگرفتی
|
نقدها و نظرات
|
سلام و ادب تشکر استاد بزگوار نشیدتان زیبا | |
|
سلام ادب تشکر از حسن نیت و معیت درودتان باد🌺🌺🌺 | |
|
سلام و عرض ادب بانو سپاسمندم از معیت🌹🌹 | |
|
سلام و عرض ارادت بزرگوار در پناه حق تشکر 🌹🌹🌹 | |
|
سلام و عرض ادب و احترام گل حیاتتان زیبا و باطراوت | |
|
سلام و ادب به محفل کوچک ما خوش امدی تشکر از معیت استاد گرامی | |
|
سلام و ادب از رهنمون های شما، شما استادی، کاش شعر را ادامه می دادم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود