شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)
آخرین اشعار ناب رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)
|
شهادت امام جعفر صادق علیه السلام
شاعر رسول چهارمحالی(ساقی)
درخیالم ساختم صحن و سرادر شأن تو
گنبد ،ایوان طلا ،دار الشفا ،در شأن تو
ناگهان افتادچشمم قبر خاکی ات دریغ
در بقیع سازیم حرم ،مولا،اندر شأن تو
--------------
شاعر رسول چهارمحالی(ساقی)
قربان غربت و مظلومی ات بقیع
قربان چهار قبر خاکی ات بقیع
خالیست از زائر و خاموش قبر ها
سازیم حرم با فرج مهدی ات بقیع
--------------------
شاعر رسول چهارمحالی(ساقی)
پیر مردی زیر لب یا فاطمه گویان شده
دیده آتش روی دربرفاطمه گریان شده
گوئیا صادق شده راضی رضای کردگار
دست بسته، پابرهنه، روضه خوان شده
--------------
شاعر رسول چهارمحالی(ساقی)
دیده ها حیران به داغ صادق است
چشم ها گریان به داغ صادق است
مهدی زهرا که خود صاحب عزاست
در بقیع میهمان به داغ صادق است
-----------------
شاعر و مداح اهل بیت کربلایی رسول چهارمحالی(ساقی)
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شورانگیز و زیبا بود ند