جمعه ۱۸ آبان
|
دفاتر شعر حامد(شاعر بدخط)
آخرین اشعار ناب حامد(شاعر بدخط)
|
آن دو چشم زیبایت هم
با قلبت رازداری میکنند
چند وقتی هست
چیزی را از مردم این شهر پنهان میکنی
یک عشق
یک احساس
یک من...
اما نترس
نهراس
بی مهابا
بی پروا فریاد بزن بیداد کن
مرا خود را رسوا کن
آری
مرا رسوایم کن
تا همه بدانند
من تو را میخواهم
و تو هیچ آزرمی ندار از من
و با چشم های خمارینت
و یا
لب های شیرینت
آن راز میان قلب و چشمایت را
آشکار کن
و بگو که
تو هم مرا میخواهی
تا شاید دراین شهر درندشت
مؤمنی
مسلمانی
خداپرستی پیدا شود
و
دستان تو را سهم دستان من
چشمانت را آیینه چشمان من
و درد عشقت را درمان من سازد
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاس بیکران از شما | |
|
درود متقابل | |
|
سپاس و ممنون از نظر تون | |
|
درود متقابل | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود بر روحیات لطیف و سرشار از احساس شما