يکشنبه ۴ آذر
حرف دل شعری از سام کامیار
از دفتر عاشقانه های من نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ۲۳:۵۲ شماره ثبت ۷۴۷۱۷
بازدید : ۶۲۷ | نظرات : ۱۸
|
آخرین اشعار ناب سام کامیار
|
گوش کن حرف دلم،رازم برایت فاش شد!
رفتنت مرگ من است و ماندنت ای کاش شد...
من میان دست خطم نام زیبای تو بود،،،
خط به خط از تو نوشتم رفتنت بهر چه بود؟
نام تو در دفترم حکم خدایی میکند...
با دل دیوانه ام باز آشنایی میکند...
ناز چشمان خمارت هی شرابم میدهد...
هرزگی ها در نگاهت بد عذابم میدهد،،،
سهم من از یاد تو پاکتی سیگار شد!
ریه هایم در فراقت اندکی بیمار شد...
شمع این محفل خموش و عمر من پروانه شد...
یاد باد آن روزگاران دیدنت افسانه شد!
شعمدانی ها برایت دل به دریا میزنند،،،
از فراق روی ماهت هی به دنیا میزنند...
بوی عود و دود سیگارم کمی مخلوط شد...
زندگی هم بعد تو با ماندنت منسوب شد...
یا بمان و یا برو یا جان بده یا جان بگیر...
رفتن آسان است و تو در خانه ام اسکان بگیر!
هر چه گفتم را شنیدی ماندنت اجبار نیست!
کاغذ و دفتر محیاست جوهر خودکار نیست...
بس برایت گریه کردم سوی چشمم تار شد...
گوش کن حرف دلم،رازم برایت فاش شد؟
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاس استاد فرهیخته سلام | |
|
درودتان سپاس گذارم قلمتان جاوید | |
|
درود سپاس از نقد شما | |
|
درود سپاسگذارم | |
|
سلام سپاس از لطف سرکار، قلمتان جاوید اشعراتان جاویدان بماند | |
|
سلام،سپاس محبت شما | |
|
درود سپاس از لطف شما | |
|
درود بر عارف فرهیخته سپاس | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.