جمعه ۲ آذر
تکلیف شعری از پریسا منصوری(پپورا)
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ۲۱:۲۲ شماره ثبت ۷۴۷۱۴
بازدید : ۵۴۷ | نظرات : ۱۵
|
دفاتر شعر پریسا منصوری(پپورا)
آخرین اشعار ناب پریسا منصوری(پپورا)
|
تکلیف
تا که تو رفتی دل تنگم شکست
بغض سر راه گلویم نشست
غصه دوباره شده مهمان دل
آهوی دل از قفس سینه رست
آخ بیا غرق پریشانیم
چون گذرد این شب طولانیم؟
سوختم از دوری تو چاره کو؟
باز اسیر دل طوفانیم
وای عزیزم تو بگو کیستی؟
انسی و جنی؟تو ملک نیستی
روی زمین از چه جهت آمدی
مثل خدایی تو بشر نیستی
بانوی رنجم به تو دلباختم
در نظرم از تو خدا ساختم
جز تو کسی نیست در اندیشه ام
من همه را پشت سر انداختم
هرچه نوشتم همه تکلیف بود
در غزلم این همه تعریف بود
شاعر چشمان توام،دیگران_
هر چه سرودند اراجیف بود
پریسا منصوری((پپورا))
|
نقدها و نظرات
|
درود سپاسگزارم از شما بزرگوار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.