جمعه ۲۵ آبان
دلم یک بوم میخواهد شعری از سیده اشرف قدمگاهی
از دفتر عاشقانه ها نوع شعر شعرناب
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ۰۸:۵۴ شماره ثبت ۷۴۶۹۵
بازدید : ۴۳۸ | نظرات : ۲
|
دفاتر شعر سیده اشرف قدمگاهی
آخرین اشعار ناب سیده اشرف قدمگاهی
|
دلم یک بوم میخواهد
دلم یک صفحه ی خالی
منم نقّاش آن باشم
زنم نقشی به زیبایی
دلم یک بوم میخواهد
قلم مویی ، جادویی
به هرآنچه، من اندیشم
قلم مو میکرد هنرنمایی
دلم یک بوم میخواهد
دلم یک پالِتِ رنگی
بیآمیزم رنگ در رنگ
دَرآرم بومِ خالی را، زِبیرنگی
دلم یک بوم میخواهد
رَوَم با آن ، دَر باران
شَوَم من یک تماشاچی
وباران هم نقّاش باشی
دلم یک بوم میخواهد
اندکی از رنگِ طلایی
کِشم نقشی زِ گندم زار
میانش هم، گل آرایی
دلم یک بوم میخواهد
دلم یک جایِ رؤیایی
نِگَرَم برنِگارَش
پِی بَرَم به اَسرارش
بارالها! چه رَسّامِ رَسایی
#سیده_اشرف_قدمگاهی
@dellneveshtehaayman
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیارزیبا وقشنگ سروده اید مرحبا
درخت دانشتون پربارتر آمین درپنات خدای مهربان