اینجا قفس پشت قفس ها بسیارند
اینجا همه کمبود احساس تو دارند
وقتی که می آیی کسی درفکر تو نیست
در شهر ما دل را به غیرت میسپارند
شرمنده از نامردمی ها این غزل ها
شرمندگی هایم مداوم استوارند
کاری ز دست این قلم ها بر نیامد
شاید قلم ها هم به تو میلی ندارند ....
اللهم عجل لولیک الفرج. .......
راجی(شعرهایم جاودانه خواهند شد )