جمعه ۱۸ آبان
فرشته ی آسمانی شعری از مه و موج
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ ۰۴:۵۱ شماره ثبت ۷۴۴۷۳
بازدید : ۵۰۸ | نظرات : ۳
|
|
با گذر زمان تغییر را جوری دیگری احساس میکنم،سنگینی غم هایم ضعف درونم را آشکار میکنند،در تلاش برای یافتن حقیقت زندگی گم و آشفته شده ام،بی گمان من بازمانده ای از گل های خشک و شکسته ام، در این میان امید یافتن گم شده ام انتظار را طاقت فرسا میکند،فرشته ی آسمانی،من در جستجوی تو از تمام سنگ ها عبور خواهم کرد،هیچ چیز توان مقابله برای رسیدنم به وجودت را ندارد،هر زمزمه ای از تو آواز دل انگیزیست برای آرامش قلبم،عشق من چشمان تو معبد پرستش من است،تو را دوست دارم حتی اگر همه ی داشتنت رویای من شود...
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دلنوشه بسیار زیبا و پر احساس بود