دوشنبه ۲۸ آبان
استرس شعری از سمیرا_خوشرو
از دفتر عاشقانه های شبنم نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ ۱۲:۳۰ شماره ثبت ۷۴۴۰۹
بازدید : ۲۸۲۵ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب سمیرا_خوشرو
|
استرس
تا که دنیا پر شد از پائیزِ سردِ استرس!
باغِ سبزِ زندگی شد رنگِ زردِ استرس!
سینه ها از بیقراری دائما طوفانی اند
جای اکسیژن، هوا پاشیده گردِ استرس!
تا که آرامش به شوقِ دیدنِ دل می رود
میشود مغلوب در شهر نبردِ استرس!
هر کسی یکجور میجنگد، ولی بی فایده ست
آدمی درمانده در درمانِ دردِ استرس!
ما که در هر بازیِ سختی مهارت داشتیم
باختیم امّا میانِ تخته نردِ استرس!
راز پیروزی فقط عشق است، چون حاکم شود
نیست دیگر ذرّه ای در کوچه گردِ استرس!
#سمیرا_خوشرو_شبنم
|
نقدها و نظرات
|
درودها استاد گرامی،سپاس از نگاه زیباتون بزرگوار | |
|
درودهااا بزرگوار، سپاسگزارم از توجه شما بزرگوار،لطفتان مستدام | |
|
سلام عزیز مهربونم،مثل همیشه لطف داری قشنگم | |
|
درودهاا استاد بزرگوار،سپاسگزارم گرامی | |
|
درودها غزلبانوی من،سپاسگزارم از همراهی سبزتان مهربانم،سلامت باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و جالب بود