مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..
جمعه ۲ آذر
دفاتر شعر مجید فتاحی ( ام اف )
آخرین اشعار ناب مجید فتاحی ( ام اف )
صدای ارسالی شاعر:
مرورگر شما از پخش صدا پشتیبانی نمی کند
واسه من که فقط شبا شیکه ، اون شبا شیکه ، دیگه اون تکه عاشقشم
واسه من مثل اون نیست که ، عشق من خاصه ، واسه من نایسه عاشقشم
دلمو میبری نفسی، آخه تو چی داری
دلمو میبری نفسی، آخه احساس داری
دلمو میبری
دلمو میبری
دلمو میبری نفسی، آخه تو چی داری
دلمو میبری نفسی، آخه احساس داری
دلمو میبری
دلمو میبری
اره میدونی ، از تو چی میخوام وقتی کنارمی
میدونی ، که فقط تو آرامشی ، میدونی ، تو فقط میتونی پیشم باشی
اره شیکه ، همه چی تو واسم خوبه
شیکه ، ثانیه با تو بگذره ، میدونی ، چقدر با تو حالم خوبه
دلمو میبری نفسی، آخه تو چی داری
دلمو میبری نفسی، آخه احساس داری
دلمو میبری
دلمو میبری
دلمو میبری نفسی، آخه تو چی داری
دلمو میبری نفسی، آخه احساس داری
دلمو میبری
دلمو میبری
دلمو میبری نفسی، آخه تو چی داری
دلمو میبری نفسی، آخه احساس داری
دلمو میبری
دلمو میبری
دلمو میبری نفسی، آخه تو چی داری
دلمو میبری نفسی، آخه احساس داری
دلمو میبری
دلمو میبری
شعر ( شبا شیکه ) از m.f
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.