جمعه ۲۵ آبان
|
دفاتر شعر سیده اشرف قدمگاهی
آخرین اشعار ناب سیده اشرف قدمگاهی
|
شاخه های گُلِ رُز 🌹
یادمانی زِ پیوندِ من و توست
تو به من گُل دادی
من به تو دِل دادم
گُل به گُلزار رسید
دِل به دِلدار رسید
.
شاخه های گُلِ رُز 🌹
قِصّه ی عشق من و توست
چه خوش آن وقتی که
عشق تکرار شود
به میانِ من و تو
پرده به کنار شود
.
شاخه های گُلِ رُز 🌹
حاکی از مِهرِ من و توست
من تو را می بویم
تو مرا می بوسی
چه خوش آن لحظه که یار
به کنارت دلآرام و بی قرار
.
شاخه های گُلِ رُز 🌹
رَدِپای قلبِ من، در قلبِ توست
تو به من دل بستی
من به هَستَت هستم
نفسم بندِ به تو
دستِ تو در دستم
.
شاخه های گُلِ رُز 🌹
نشانِ .. یادِ من، به یادِ توست
تو مرا دوست داری
من تو را دارم دوست
.
شاخه های گُلِ رُز 🌹
باز گویایِ تَمنّایِ نیاز
چه پُر شور و گُداز
عَطَشُ و شُوقِ عشق را
به معشوق می کند اِبراز
.
شاخه های گُلِ رُز 🌹
همان نیکوترین ارمغان
یعنی.. باش اِی محبوبِ دل
بر جَوارم جاودان🌹❤️🌹
.
#سیده_اشرف_قدمگاهی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و سرشار از احساس بود