دوشنبه ۲۸ آبان
دلشکسته شعری از سمیرا_خوشرو
از دفتر عاشقانه های شبنم نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۸ ۱۲:۳۰ شماره ثبت ۷۴۰۸۲
بازدید : ۳۳۳ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب سمیرا_خوشرو
|
به ضربِ سیلیِ بی حرمتی نقشِ زمینم کرد!
غرورم را شکست و تا ابد اندوهگینم کرد!
زلیخایی میانِ قصرِ رویاهای خود بودم
ولی پس لرزه های تُهمَتش، چادر نشینم کرد!
فراموشش شده روزی شبیه باغبان با عشق
میانِ سیبهای سرخِ باغی، دست چینم کرد!
مرا درگیرِ جنگی کرد تحمیلی و... در آخر
برای معبری، قربانیِ دستانِ مینم کرد!
جوابِ اعتمادم شد شبیه حیله ی ضحّاک
که مارِ بی وفایی را میانِ آستینم کرد!
برای مرهمِ زخمم، شرابِ ناب می خواهم
زدم بر قلبِ تاکستان... خرابی خوشه چینم کرد!
#سمیرا_خوشرو_شبنم
|
نقدها و نظرات
|
درودتان،بزرگوار،سپاس از توجه شما | |
|
درودتان،سپاسگزارم استاد،برقرار باشید | |
|
درودهااا غزلبانوی من،سپاسگزارم از حضور پر مهرتان.برقرار باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.