پنجشنبه ۲۴ آبان
قربانی دیدار شعری از مهرداد عمران
از دفتر نیاز نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۸ ۱۳:۱۸ شماره ثبت ۷۳۹۹۲
بازدید : ۵۱۹ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب مهرداد عمران
|
با نور باده بیاموز راه را
ما مست، راه خانه معشوق میرویم
سرگرمه باده ،و سرگرم گفتگو
تا کوه قاف پی سیمرغ ميپريم
ما راه راحت و کوتاه و نقشه را
با جام معرفتت طاق میزنیم
سیل بلا و ره زن و صد خار در مسیر
خون دلی که میرود و شاد می خوریم
با یک اشاره ، موطن و منزل رها کنیم
با یک عتاب تو از حال میرویم
بی وعده ی وصال ، فقط شوق یک نظر
در این قمار دو سر برد ، میبریم
یا جان دهیم به دیدار روی تو
یا تحفه پای تو قربانی اش کنیم
|
|
نقدها و نظرات
|
جسارتا لفظ استاد برام سنگینه، سپاس از لطف شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و جالب بود