جمعه ۲ آذر
باز خواهی گشت شعری از هومن کوچک پور
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۸ ۱۲:۳۰ شماره ثبت ۷۳۹۶۷
بازدید : ۳۱۷ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب هومن کوچک پور
|
باز خواهی گشت، سال ها بعد...
شاید نزدیک به قرن آخر...
فراموشم کرده ، زمان....
دیگر لبخند را نمیشناسم...
عصا.....
همدم سایه فرتوتم شده....
حس نمی کنم دیگر باران را....
باز خواهی گشت....
زمانی که....
آفتاب بهانه است...
برای دیدنت....
چشمانم سو ندارد،خودش را ببیند....
دلم غنج می زند...
برای فراموش نکردنت....
لعنت به این شانس....
آلزایمر...
چمدان دربدری خاطراتم را بسته....
تو باز خواهی گشت...
میان خیابان مسدود نفس هایم.....
برای آخرین بدرقه آرزوهایم....
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و جالب بود