يکشنبه ۲۷ آبان
غزال وطنی شعری از یاسررشیدپور
از دفتر انتظار نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ ۰۳:۲۵ شماره ثبت ۷۳۸۲۴
بازدید : ۵۷۸ | نظرات : ۲۰
|
آخرین اشعار ناب یاسررشیدپور
|
در رَهِ عشق از تو بتی ساختم
خام و جوان بودم و میتاختم
هر شبم اندوه به دل تا سحر
جز به خیال تو نپرداختم
غم پیِ آن بود براندازدم
تیغ خیالت به تنش آختم
بر همه کس دیده فرو بسته ام
بسکه به تعریف تو پرداختم
برق نگاهت به دلم زد شرر
کاش دو چشمان تو بشناختم
رفت برون جان زِ تنم آن زمان
دل به غزالی وطنی باختم
گرچه شدم در رَهِ چشمت هلاک
شعله به جان و دلت انداختم
#یاسررشیدپور
|
نقدها و نظرات
|
سلام و سپاس از لطف
و حضور پر مهرتان
خوشحالم پسند واقع شد
لطفتان مستدام
پاینده باشید
🌺🍀🌹🌼🌼🌷🌸🌻🍁🍁🍁🍁🌹
🍀🌷🌹🌹🌺🌺🌸🌷🌼🌼 | |
|
سلام و سپاس از لطف
و حضور پر مهرتان
خوشحالم پسند واقع شد
لطفتان مستدام
پاینده باشید
🌺🍀🌹🌼🌼🌷🌸🌻🍁🍁🍁🍁🌹
🍀🌷🌹🌹🌺🌺🌸🌷🌼🌼 | |
|
سلام و سپاس از لطف
و حضور پر مهرتان
خوشحالم پسند واقع شد
لطفتان مستدام
پاینده باشید
🌺🍀🌹🌼🌼🌷🌸🌻🍁🍁🍁🍁🌹
🍀🌷🌹🌹🌺🌺🌸🌷🌼🌼 | |
|
سلام و سپاس از لطف
و حضور پر مهرتان
خوشحالم پسند واقع شد
لطفتان مستدام
پاینده باشید
🌺🍀🌹🌼🌼🌷🌸🌻🍁🍁🍁🍁🌹
🍀🌷🌹🌹🌺🌺🌸🌷🌼🌼 | |
|
سلام و سپاس از لطف
و حضور پر مهرتان
خوشحالم پسند واقع شد
لطفتان مستدام
پاینده باشید
🌺🍀🌹🌼🌼🌷🌸🌻🍁🍁🍁🍁🌹
🍀🌷🌹🌹🌺🌺🌸🌷🌼🌼 | |
|
سلام و سپاس از لطف
و حضور پر مهرتان
خوشحالم پسند واقع شد
لطفتان مستدام
پاینده باشید
🌺🍀🌹🌼🌼🌷🌸🌻🍁🍁🍁🍁🌹
🍀🌷🌹🌹🌺🌺🌸🌷🌼🌼 | |
|
سلام و سپاس از لطف
و حضور پر مهرتان
خوشحالم پسند واقع شد
لطفتان مستدام
پاینده باشید
🌺🍀🌹🌼🌼🌷🌸🌻🍁🍁🍁🍁🌹
🍀🌷🌹🌹🌺🌺🌸🌷🌼🌼 | |
|
سلام و سپاس از لطف
و حضور پر مهرتان
خوشحالم پسند واقع شد
لطفتان مستدام
پاینده باشید
🌺🍀🌹🌼🌼🌷🌸🌻🍁🍁🍁🍁🌹
🍀🌷🌹🌹🌺🌺🌸🌷🌼🌼 | |
|
سلام و سپاس از لطف
و حضور پر مهرتان
خوشحالم پسند واقع شد
لطفتان مستدام
پاینده باشید
🌺🍀🌹🌼🌼🌷🌸🌻🍁🍁🍁🍁🌹
🍀🌷🌹🌹🌺🌺🌸🌷🌼🌼 | |
|
سلام و سپاس از لطف
و حضور پر مهرتان
خوشحالم پسند واقع شد
لطفتان مستدام
پاینده باشید
🌺🍀🌹🌼🌼🌷🌸🌻🍁🍁🍁🍁🌹
🍀🌷🌹🌹🌺🌺🌸🌷🌼🌼 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
خوشحالم که باز هستید و زلال احساستون رو به اشتراک میگذارید
بمانید و بیشتر بسرایید