پنجشنبه ۱ آذر
صدای نقاشی شعری از اعظم قارلقی
از دفتر نوجوان نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ ۰۰:۳۳ شماره ثبت ۷۳۶۸۲
بازدید : ۶۶۱ | نظرات : ۱۷
|
آخرین اشعار ناب اعظم قارلقی
|
نِشسته اون بالا پری، روو تِرمه های زر زری
یه عاشقه که بی ریاس، منتظرِ یه پادشاس...
روو برگای گل می نوشت، همون پری از توو بهشت
بیا بشین روو سرنوشت، همون جا که جای شماس
پَر می زنه یه شاپرک، دلِ پری زد یه تَرَک!
خبر می یاره قاصدک، زود میاد اون که با وفاس...
صدای نقاشی می یاد، روو پشتِ بومِ خونمون!
روو پله های آسمون، همون رفیقِ آشناس
می باره ابرِ پنبه ای، تا زده پِلکِ واقعی
روو مُژه هاش یه جنگله، خیسِ همین حال و هواس...!
۱۹ /۱۱ /۱۳۹۴
۱:۴۷ شب
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودعزیزم
زیباست