يکشنبه ۲۷ آبان
تاریخِ دردِ زن شعری از اختر مراد
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ ۱۲:۰۹ شماره ثبت ۷۳۵۲۸
بازدید : ۴۴۴ | نظرات : ۳۲
|
آخرین اشعار ناب اختر مراد
|
ضربه هایِ متناوب و کوبنده
به تیک تاکِ ساعت ماننده
در گرمایِ تابستانی گزنده
ثانیه هایِ کدامین زمانِ تاریخِ گُجَسته را می شماری ای حقیر؟
مستِ شهوتِ مردانگی ات شده ای؟
در این هُرم تابستانی
شمشیر از نیام برآورده ای به چیدنِ گلی؟
شرم و نفرین بر تو باد.
ناله هایی این چنین
که ساعتِ کِیفِ تو را کوک می کند
تا به شتابِ کُشتارت بیافزایی
پاسخِ دردی است، جانکاه
که جانش را میفرساید
بی آنکه زَرّه ای به نصیب رسیده باشد
شرم و نفرین بر تو باد.
حال، اکنون، اما
سیلابی مُتعفن
رها شده از بند جانت
کِیفِ مستِ کوکت
به کویر خشکِ تنش
وجیعُ و متهوع
و لکه یِ سیاهی دیگر
بر تاریخ تلخ و تاریکش
شرم و نفرین بر تو باد.
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاس از حضور همیشگی شما | |
|
سپاس از شما این درد برای بشر اینقدر بزرگه که اگه همه از غم اون بمیریم هم بازم کمه | |
|
سپاس از حضور گرمتان | |
|
سپاس از شما این مسئله رنج بسیار بزرگی برای همه انسان هاست | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.