يکشنبه ۲۷ آبان
خلق خالق شعری از اختر مراد
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ ۱۱:۲۷ شماره ثبت ۱۰۲۹۷۵
بازدید : ۲۶۲ | نظرات : ۹
|
آخرین اشعار ناب اختر مراد
|
از مَدخَل اِشکُفتِ نَخُست
نَظر بَرمی دوزم به مَنظری در دوردست
فهم مفهوم حیات؟
هراسی هول بر جسم بِکرم
هراسی مهیب تر از آنچه در آینده ای دور
در سوقی، قلب نوباوه ای
رها کرده دست مادر خویش
سوادی قیر گونه داج
از پس پشت، چون چسبنده قیری
و در فرارو
جریانی سیال از زیبایی و رنج
وسوسه ای مداوم
کدامین سو؟
انکار عظمت زیبایی، ترس عظیم از تاریکی
کدام یک؟
غیاب مفهومی!
ضرورت وَسنی
همراهی!؟ نه
فَرنودی مرا باید.
از این سو تا سویی دیگر
همه را جُستم و هیچ
خلأیی بزرگ!!
آنگاه به سپهر نظر کردم
جُستم!!
خالقی مرا باید
این همه تعقید را
تا هول این همه را
به آسمان حُل دهم
در ظلمات شب آغاز شد
در سپیده دمان متولد شد
خدای جهانیان.
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
موفق باشید .