يکشنبه ۲۷ آبان
نگاه کن نگاه کن شعری از حامد برزگر
از دفتر شعر و خیال نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ ۲۱:۲۷ شماره ثبت ۷۳۴۵۲
بازدید : ۳۲۴ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب حامد برزگر
|
وقت نرفتنت شده
به پشت سر ،نگاه کن
چشم هنوز بسته اش
به سوی تو خیره شده
نگاه کن ،نگاه کن
نرفته از خیال او
نگاه عاشقانه اش
یار نبوده عاشقش
نگاه کن نگاه نکرد
چو عاشق روی تو بود،سمت دگر خطا نکرد
مُرد دلش، نگاه کن
قدم به رفتنت شمرد
خسته نشد
سمت دگر رفته نشد
نگاه کن
فقط به تو نگاه کرد
ثانیه ها را نشمرد
گوش نکرد
ثانیه های با تو را هیچ فراموش نکرد
حرف نزد
فقط به تو نگاه کرد
سمت دگر روی نکرد به غیر تو خوی نکرد
روی دگر روی نکرد
نگاه کن ،نگاه کن
فقط به تو نگاه کرد
در پس شیشه دلش اسم تو را صدا کرد
سنگ زدی به شیشه اش تیشه زدی به ریشه اش
فقط به تو نگاه کرد
نگاه کن
نگاه کن
رفتهه عمر رفته اش
چشم نبسته بسته اش
پلک همیشه خسته اش
کاش تو را ندیده بود
در پس چهره دلت
خوی دگر خوی تورا
روی دگر روی تو را
بار چرا ندیده بود.
|
|
نقدها و نظرات
|
ممنون نظر لطف تونه | |
|
سلام به شما ممنون همچنین | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و جالب بود