جمعه ۲ آذر
وطن شعری از عیسی دورقی
از دفتر یک قدم تا عشق نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ ۲۰:۴۳ شماره ثبت ۷۳۳۸۳
بازدید : ۴۵۱ | نظرات : ۹
|
آخرین اشعار ناب عیسی دورقی
|
پشتِ میز
سیگار به دست
روزنامه ی صبح می خواند
بورژوازیِ بیشعوری
که خودکارش
بی رحمانه نمک می پاشد
روی زخمی
از اعماقِ تاریخ
تا بیازارد وطن را
در تقلاست
سرایت شود
بین شغال ها
این بیماری حادِ بی واکسن
همه در سکوت
سکوت در تدفین
وطن؟
شاید فردا،
پایانِ راهِ ماست!
عیسی دورقی - وطن
|
نقدها و نظرات
|
سپاس جناب استکی گرانقدر | |
|
تا پایان راه فاصله هاست زندگی هنوز جریان دارد سپاس بانوی گرانقدر | |
|
همچنین درود به شما جناب زارع گرانمایه سپاسمندم زیبا سروردید | |
|
درود به شما جناب طهماسبی سپاگزارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
موثر و زیبا بود