سه شنبه ۱۵ آبان
یخ های تشنه ! شعری از بهرام سپهریان
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ ۲۲:۴۶ شماره ثبت ۷۳۱۲۷
بازدید : ۴۵۸ | نظرات : ۳۰
|
آخرین اشعار ناب بهرام سپهریان
|
به کجا می بری ؟
جانِ مجروحِ مرا ،
میدانم
فریادم به جایی نخواهد رسید
این کهکشان کَر است ؟!
یخ بسته ام در آغوش خود ،
گفته بودی زمستان میگذرد
من زغالش میشوم
در مهمانی قندیل ها با آفتاب !
صدای کوچ می آید
بهار، پشت دیوار شهر
اما ...
اما من زمستانی، بی بهار !
راهی نشانم بده ؛
بیزارم از این کوچه
از این بن بست !
بیزارتر از بوی خون ،
از این تکرار ؛
گذشته مرا میخواند،
جامانده چشم هایش در من
و دلم در ساحلِ تنگِ دستانش !
نگذار بگریزم ،
من بهشت نمیخواهم ،
فقط جرعه ای آب !
یخ های تشنه
در من میسوزند !
بهرام سپهریان
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود