دوشنبه ۲۸ آبان
آغوش عشق شعری از سمیرا_خوشرو
از دفتر عاشقانه های شبنم نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ ۲۰:۱۰ شماره ثبت ۷۲۹۴۴
بازدید : ۴۰۴ | نظرات : ۱۷
|
آخرین اشعار ناب سمیرا_خوشرو
|
آن لحظه که از باغِ لبت نغمه شنیدم
آهو شدم و در پیِ این عشق دویدم
از جنگلِ وحشیِ نگاهت که گذشتم
در ساحلِ آرام تنت ناز خزیدم
تا موجِ تنم را تو به آغوش کشیدی
از شرم به دامانِ گل و بوته پریدم
وقتی که میانِ بغلت گم شده بودم
از رویِ لبت بوسه ی رندانه چشیدم
بلبل به هوای دلِ ما شعر و غزل خواند
با رقص، به همراهیِ پروانه پریدم
صد شکر که در باغ و گلستانِ جوانی
با حضرت معشوق به این عشق رسیدم
#سمیرا_خوشرو_شبنم
|
نقدها و نظرات
|
درودتان استاد،سپاس از توجه شما🌹🌹🌹🌸🌸🌸🙏🙏 | |
|
درودتان،سپاسگزارم گرامی🌹🌹🌹🌸🌸🌸🙏🙏🙏 | |
|
درودتان،سپاسگزارم گرامی🌹🌹🌹🌸🌸🌸🙏🙏 | |
|
درود،سپاسگزارم بزرگوار🌹🌹🌸🌸🙏🙏 | |
|
درود مهربانوی من،سپاسگزارم،برقرار باشید🌹🌹🌸🌸🙏🙏 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسيار زيبا و دلنشين بود
جسارتا موزون به نظر نمي رسد
مثلا مصرع هشتم