سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 30 فروردين 1403
    10 شوال 1445
      Thursday 18 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۳۰ فروردين

        مطموع هستی زا

        شعری از

        سیده نسترن طالب زاده

        از دفتر آبی اثیری( کلاسیک) نوع شعر چهار پاره

        ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۸ فروردين ۱۳۹۸ ۱۹:۳۰ شماره ثبت ۷۲۴۷۳
          بازدید : ۶۹۹   |    نظرات : ۰

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        آخرین اشعار ناب سیده نسترن طالب زاده








        نارنجها عصیانگر لادن
        در لیمیای نازک خورشید
        زرواژه های تاک میریزد
        بر سنگهای کاخ بیجمشید

        ساز ثریا آبی مفموم
        با خوشه های ارغوان در باد
        مهتاب پریاسی که در مرداب
        شورشگر ویرانه های باد

        اندوه غم آهنگ دیرینیست
        تلواسه ی تورین شبهنگام
        در هر کتیبه رنگ میبازد
        سربینی اکناف ناآرام

        از کهف زنگالود لبریزست
        از بیستون در خانه ی زردشت
        از تاج خونآواز برخیزد
        باری که در ابریشمش بر پشت

        در فلسهای بژ پریسانی
        در لخشه های تند هر خیزاب
        حزن غریب وحشی پرواز
        زیباترین رقصنده ی سیماب

        در گرگساران غروبی نو
        با شمعدانهای سپیدین رود
        بارانترین شوکای شیطانکوه
        طعم غزل ، آرایه ی مسجود

        نیل خدای الماس اقیانوس
        در نبض دلفینهای وهن آلود
        وهم زمستانهای رویاپوش
        افسانه ی آتش،اله دود

        آغوش شیرینفام دریابار
        گیسوی پاییز شراب انگیز
        رسخ مجعدگونه ی آوند
        نتهای بیپایان بی پرهیز

        وحشیترین گهواره ی تاریخ
        عصیانی محجوبه ی طاها
        گم میشوم ،گم میشوی در مه
        مطموع هستیزای شورآوا

        چاووش چشمهانت سرود من
        خنیاگر ملاحی مریم
        رنج نبوغ واپسین طوفان
        رگهای موسیقایی ماتم

        سیده نسترن طالبزاده

        بهار 96
        ۷
        اشتراک گذاری این شعر

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0