مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..
شنبه ۳ آذر
شور عشق شعری از ابراهیم هداوند
از دفتر نافهی مُراد نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۵ فروردين ۱۳۹۸ ۲۱:۰۷ شماره ثبت ۷۲۴۰۹
بازدید : ۲۹۵۴ | نظرات : ۴۱
آخرین اشعار ناب ابراهیم هداوند
صدای ارسالی شاعر:
مرورگر شما از پخش صدا پشتیبانی نمی کند
گذری کن که به رَه چشمِ تماشا داریم
سر و جان پیشکشِ آن قدِ رعنا داریم
پایِ ما در گِرُوِ خاک و ز عشقت امّا
دلِ سودازده بر اوج چو عَنقا داریم
ما گداییم به هر ره که تو گیری در پیش
صِله از بذلِ نگاهِ تو تمنّا داریم
مرده وُ زنده بجان آمده در راهِ توایم
ز تو اُمّید نفس چون دَمِ عیسا داریم
برق چشمانِ تو گفتی که کند سِحر مَرا
چلچراغی است به دل چون یَدِ بیضا داریم
گله از بخت بکردیم و نشد قسمت ما
که بهار از قدمِ وصل تو زیبا داریم
طربی باشد و هر کس به بهاری دلخوش
ما به سر شور و به لب شهدِ مُهَنّا داریم
وزن این غزل: فَعَلاتُن فَعَلاتُن فَعَلاتُن فَعَلُن
آغاز سال ۱۳۹۸ بر همگان مبارک و ایّام بکام
🍃🌹🍃🌹🍃🌹🍃🌹🍃🌹🍃🌹🍃
نقدها و نظرات
درود بر شما باد جناب استکی بزرگوار ناب و زیبا خواندید سپاسگزارم از حضورتان 🌹🍃🌹🍃🌹
درود بر شما جناب حکیم گرامی زیبا خواندید سپاس که خواندید 🌹🍃🌹
درود بر جناب زاهدی عزیز سپاس از لطف و مرحمت شما زیبا خواندید گرامی برقرار باشید 🌹🍃🌹🍃🌹
درود جناب رفیعی عزیز نوش نگاهتان سپاس که خواندید 🍃🌹🍃🌹🍃🌹
درود بر شما جناب عاطف عزیز 🌹🍃🌹🍃🌹
درود متقابل بر شما عزیز زیبا خواندید و سپاس که خواندید 🌹🍃🌹🍃🌹
درود بر شما شاعر جوان محمد جواد عزیز زیبا خواندید نوش نگاهتان 🌹🍃🌹🍃🌹
درود بر شما جناب خوش سیمای گرامی سپاس از حضورتان بر شما هم مبارک باد 🌹🍃🌹
درود بر شما دادخواه عزیز سپاسگزارم از حضورتان نوش نگاهتان 🌹🍃🌹
سلام بانو یوسفی گرامی سپاس که خواندید در پناه خدا 🍃🌹🍃
درود جناب مصطفایی عزیز زیبا خواندید 🍃🌹🍃
درود جناب سالوند گرامی زیبا خواندید دست و دل مریزاد 🌹🍃🌹
درود جناب دکتر بخارایی عزیز می نوازید به مهر سپاسگزارم. بر شما هم مبارکباد بهار طبیعت. 🌹🍃🌹
درود بر شما سرکار خانم احمدوند شاعر گرامی سپاس که خواندید و سپاس از نظر لطف شما 🌹🍃🌹
درود جناب مودب گرامی سپاسگزار که خواندید لطف شما مستدام 🌹🍃🌹
سپاسگزارم بانو باغبان گرامی درود بر شما 🌹🍃🌹
درود بر شما جناب دکتر شیبانی سپاس از حضورتان 🌹🍃🌹
درود بر شما بانو
سپاسگزارم
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غزلی ناب و زیبا بود