بشناس ، منو ، راحتم ، به تو
نمیبازم من ، به تو ، اگه بشناسی ، منو زودتر تو
ناز قلب تو ، میخوام تو رو تو رو
این قلب من ، خریده ناز تو
اما پا بنده نگاهتم
میخوام باشی کنارم
تو که میخواستی منو منو
عاشق تو فقط منو منو
میخوام بشی نفسم
تو رو فقط میخواستم
تو که ، میشناسی ، احساس ، منو
تو که ، خودت ، مال منی ، قلبمو نشکنی ، تو عشق منیو
ناز قلب تو ، میخوام تو رو تو رو
این قلب من ، خریده ناز تو
اما پا بنده نگاهتم
میخوام باشی کنارم
تو که میخواستی منو منو
عاشق تو فقط منو منو
میخوام بشی نفسم
تو رو فقط میخواستم
شعر ( بشناس منو ) از m.f
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست . استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
پیروز باشید
سال نو مبارک