يکشنبه ۲۷ آبان
احساسی شعری از محدثه فرجی
از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ ۱۳:۲۶ شماره ثبت ۷۲۱۸۶
بازدید : ۵۳۲ | نظرات : ۱۱
|
آخرین اشعار ناب محدثه فرجی
|
امروز انگار همہ ے واژہ ها غزل شدہ
اما آن واژہ ے خداداے برایتان
مفقود الاثر شدہ
شعرهاے سعید شروانے هم
ڪہ همش شعلہ ور شدہ
امروز اینجا خانہ ے من
دراوج گرماے شدید تابستان
سردترشدہ
راستے برایم مهم نیست دیگران چہ میگویند
از وصف موهاے خداداے شما
اینجانب ڪہ علاقہ اش بیشتر شدہ
بگذارید بگویم حقیقت را
یڪے دوروزے میشود فڪر شما درخاطرم زیادترشدہ
حلما ے شما هم بہ بهترین حالت ممڪن
امروز چہ دلآور تر شدہ
خودتان زیبا جان زیباتراززیبا!
امروزخندہ هایتان گمان ڪنم بلندترشدہ
مسرورترین آدمے ڪہ امروز۱۷سال سلسلہ ے عمرش رفتہ است
بہ خجالتے ترین حالت ممڪن غرور آور شدہ
بانو آمدہ بودم ولے نمیدانستم اصلا چہ گویم
بانوے مانند شاهزادہ بحر همہ ے غزل هاے بیخود و نہ درشأن شما
من آمدہ ام اینجا تولدتان را سے امین زادرروزتان راتبریڪ بگویم .....
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.