جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر رُز (فعل عراقي)
آخرین اشعار ناب رُز (فعل عراقي)
|
هرگز نديدمت
اما بودنت را حس مي كنم
گاهي تلخ و گاهي شيرين
شعرهايت را مي خوانم
نگاهت را مي بينم
محو تماشاي عكسهايت مي شوم
حرفهايت را در ذهنم مرور مي كنم
صداي خرده هاي شكسته ي قلبم را مي شنوم...
ديگر بوي مهر و وفا را
از بودنت،
از شعرهايت،
از نگاهت
و از حرفهاي سپيد و سياهت حس نمي كنم
و به اين مي انديشم كه
چگونه توانستي صداي شكستنم را بشنوي
اما باور نكني!
🌹 رُز (فعل عراقي)
|
نقدها و نظرات
|
سلام سپاسگزارم بزرگوار 🙏🙏 | |
|
سپاس از نگاه پرمهر شما دوست گرامي | |
|
سلام و عرض ارادت ممنون كه نگاه زيبا داريد سلامت باشيد | |
|
سلام و عرض ادب سپاسگزارم از توجه و محبت شما شاعر ارجمند 🙏🙏🙏 | |
|
🙏🙏🙏 | |
|
سلام و سپاس زيبا خوانديد 🙏🙏🌺🌺🌺 | |
|
سپاسگزارم 🙏🙏 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.