جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر پیمان اسماعیل وندی (کهخدا)
آخرین اشعار ناب پیمان اسماعیل وندی (کهخدا)
|
گل آلاله ام
بیا که دیگربار
بهار آمده و
من مست عطر عاشقی ام
بیا و دستانم را بگیر
ای یار
ای یگانه ترین یار
که ریشه در دلم داری
بیا تا برایت شعری بخوانم
به یاد آن شب ها
که دلنوشتهایمان را
به نگاه هم هدیه می دادیم
آن هنگام که تو بودی و من
و شوق لحظه های بی قرار
چقدر لحظه های نبودنت
سرد است
و چه بی روح و بی عبورند
کوههای بلند این شهر
در طلوع آفتابی بی رمق
بیا شاید دوباره حیاط خانه ام پر شود
از گلهای آلاله
می دانی بهار من
گرفتن دستان توست
در میعادی عاشقانه
بیا و مرا با خود
به میهمانی بهار ببر
#کهخدا_پیمان_اسماعیلوندی
|
نقدها و نظرات
|
sepas az shoma ostade aziz | |
|
dorud moteghabel bozogvar sepas | |
|
dorud ostad aziz lotf darid | |
|
dorud va sepas shaer geranghadr | |
|
dorud va sepas shaer geranghadr | |
|
درود های گرم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا بود