جمعه ۲ آذر
مادر شعری از وحیدغفاری(فردین)
از دفتر مادر نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۷ ۰۰:۱۳ شماره ثبت ۷۱۷۵۴
بازدید : ۶۵۱ | نظرات : ۶
|
دفاتر شعر وحیدغفاری(فردین)
آخرین اشعار ناب وحیدغفاری(فردین)
|
جمله ای در وصف تو پیدا نکردم که لایقت باشد بهشت هم لیاقت پای تو را ندارد چطور جبران کنم؟؟؟ سوختنت،ساختنت را ؟ گریه های در خلوتت را ؟ مهربانیت را ؟ ... را ؟ جبران نمیشود . پس بگذار تا زمان باقیست لحظات در کنارت را غنیمت شمارم و از تک تک ثانیه هایش لذت ببرم تا حسرتی نباشد در روزهایی که حتی تصورش هم محال و سخته شاید آرامش تو بهترین تلاش باشد برای جبران خوبیهای بی پایان تو ، مادرم.
دوستت دارم مادر ، توئی که که خوبیهایت بدون هیچ منت و چشم داشتی از بدو تولد تا حالا مرا شیفته و مبهوت مقام مادری کرده است.
تو سهم بزرگی در خوشبختی،زیبائی و آرامش زندگی من داری.
بمان در کنارم ، چون آرامش من در گرو وجود توست .
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زنده باد مادر