سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 8 ارديبهشت 1403
    19 شوال 1445
      Saturday 27 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        شنبه ۸ ارديبهشت

        دور باش

        شعری از

        پیمان بهجتی

        از دفتر هیچ در هیچ نوع شعر دلنوشته

        ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ ۱۲:۴۸ شماره ثبت ۷۱۵۵۴
          بازدید : ۴۷۱   |    نظرات : ۴

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر پیمان بهجتی

        ‌یه جزیره‌ی دور افتاده و بکر
        تا وقتی که پای انسان بهش نرسیده جذابه
        همه دوست دارن برن اونجا
        ببیننش، کشفش کنن
        اما وقتی کشف شد، وقتی رفتی و دیدیش
        بعد از یه مدت ممکنه دیگه اون لذت و جذابیت اولُ برات نداشته باشه
        آدما هم همینطوری‌ان
        از دور زیبان، از دور جذابن
        دوست داری از نزدیک ببینیشون، وارد زندگیشون بشی
        شاید دلت بخاد بخشی از زندگیشون بشی
        یا بخشی از زندگیت بشن
        اما وقتی این اتفاق افتاد
        میبینی اونجوریام که تصور میکردی نبودن!
        و اونوقتِ که از یه جا به بعد فقط تظاهر میکنی
        تظاهر به اینکه هنوز برات تازه‌ان
        هنوز هم اون جذابیت سابق رو دارن...
        گاهی اوقات واسه‌ حفظ ارزش و زیبایی یه شخص
        یه چیز یا یه مکان
        بهتره واستی عقب و فقط از دور تماشا کنی...
        #پیمان_بهجتی
        ▶Humans are more beautiful from far◀
        ۳
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        سه شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ ۱۹:۵۰
        درود بزرگوار
        دوری و دوستی خندانک
        همایون طهماسبی (شوکران)
        سه شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ ۲۱:۲۶
        درودتان
        خندانک خندانک خندانک
        عارف افشاری  (جاوید الف)
        چهارشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۷ ۰۰:۲۹
        خندانک
        کبری یوسفی
        چهارشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۷ ۲۱:۱۹
        سلام بزرگوار
        زیبا سروده اید
        درپناه حق خندانک خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0