از عزیزانی که پیام خصوصی گذاشتند عذر خواهی میکنم من تا به حال متوجه نشدم چون علامت سبز روشن نمیشه خواهش میکنم قبل اطلاع دهید حمل بر بی ادبی بنده نباشد دوستانی که راجع به ترانه نوشتن سعید عزیز آقاسید عزیز نزدیک به سی نفر پیام فرستادن من اطلاع نداشتم خواهش میکنم پیام میگذارید اشاره ائی به بنده حقیر بفر مائید در ضمن فر مودید ترانه کجا بفرستیم بالا در وبلاک نوشته شده مسابقه ترانه سرا ئ
سرورانم عذر خواهی میکنم باید ترانه ها را انتخاب کنم تا یک هفته دیگر در خدمت شما هستم
خواهم امشب خوش نویسم بهر دلهای دگر
قصه های تلخ وشیرین با نوا های دگر
در دل شب راز ها بی نهایت خفته است
می سرایم نغمه هارا با شورو غوغای دگر
شب حدیث دیگری داردولی کن هر کسی
با زبان حال خود گوید به شیدای دگر
دوست دارم ظلمت شب را نمی دانی مگر
خلوتی بس عارفانه مست دنیای دگر
گوش شب با ناله هایم آشنای دیگر است
می نوازد بیدل ساز دل با یک تمنای دگر
با تو یک دنیا سخن ها گفته ام دیگر مکن
خانه ام ویران به یک امروزو فردائی دگر
خسته ام از ایما اشاره خسته از جور زمان
میزنم چنگی به تارو سازو آواز دگر
دوست دارم شعر ترا را در تمام احظه ها
دم زنم از شور حال روز فردای دگر