دوشنبه ۲۸ آبان
دیر آمدی ای عشق شعری از سمیرا_خوشرو
از دفتر عاشقانه های شبنم نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ ۱۳:۰۰ شماره ثبت ۷۱۴۳۴
بازدید : ۲۶۳ | نظرات : ۱۶
|
آخرین اشعار ناب سمیرا_خوشرو
|
دیر آمدی ای عشق، مرا حوصله ای نیست!
بینِ من و مُردن که دگر فاصله ای نیست!
آن روز که در حسرتِ دیدارِ تو بودم
گفتی که میانِ من و تو مسئله ای نیست!
رفتی و ندیدی دلِ پُر شور و شرم را
بعد از تو در این باغ، گُل و هلهله ای نیست!
قلبم شده بی آب و علف از تبِ دوری
در دشت پُر از خار دلم قافله ای نیست!
عمرم همه پای تو و عشقت به فنا رفت
دیر آمدی ای عشق،... پس از من گِله ای نیست!
#سمیرا_خوشرو_شبنم
|
نقدها و نظرات
|
درود،سپاسگزارم از توجه همیشگیتان استاد گرامی🌹🌹🌹🌸🌸🌸🙏🙏 | |
|
درود سپاس استادگرامی🌹🌹🌸🌸🙏🙏 | |
|
درود،سپاسها مهربان بانوی من🌹🌹🌹💕💕💕💕🙏🙏 | |
|
درود مهربانم،سپاس🌹🌹🌹💕💕💕💕💕🙏🙏 | |
|
درود غزلبانوی من،سپاس بیکران🌹🌹🌹💕💕💕💕💕🙏🙏 | |
|
درود بزرگوار سپاس از همراهیتون گرامی،برقرار باشید🌹🌹🌹🌹🌸🌸🌸🌸🙏🙏🙏 | |
|
درود،سپاسگزارم گرامی🌹🌹🌹🌸🌸🌸🙏🙏 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غمگین و زیبا بود