مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..
يکشنبه ۲۷ آبان
دفاتر شعر زهرامیرزایی (ارنواز)
آخرین اشعار ناب زهرامیرزایی (ارنواز)
صدای ارسالی شاعر:
مرورگر شما از پخش صدا پشتیبانی نمی کند
مثل پرستوی
جا مانده از سفر
دلتنگتم...
#زهرا میرزایی(ارنواز)
نقدها و نظرات
درود برشما استاد استکی بزرگمهر بسیار سپاسگزارم از حضور پر مهر تان در پناه حق
درود برشما بانوی عزیز بسیار سپاسگزارم از حضور پر مهر تان در پناه حق
درود برشما استاد بخارائی گرانقدر بسیار سپاسگزارم از حضور پر مهر تان در پناه حق
درود برشما بانوی عزیز بسیار سپاسگزارم از حضور پر مهر تان در پناه حق
درود برشما استاد طهماسبی ارجمند بسیار سپاسگزارم از حضور پر مهر تان در پناه حق
درود پردیس بانوی نازنینم بسیار سپاسگزارم از حضور پر مهر تان در پناه حق
درود برشما جناب قلی پور ارجمند بسیار سپاسگزارم از حضور پر مهر تان در پناه حق
درود برشما جناب فلاحی بزرگوار بسیار سپاسگزارم از حضور پر مهر تان در پناه حق
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
کوتاه و زیبا بود
دستمریزاد