چهارشنبه ۱۶ آبان
دوشعرمی باشد: شدی عشق من ،هواست به من نبود شعری از مجید فتاحی ( ام اف )
از دفتر شعروترانه11 نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ ۱۵:۴۵ شماره ثبت ۷۱۱۲۹
بازدید : ۳۸۹ | نظرات : ۳
|
دفاتر شعر مجید فتاحی ( ام اف )
آخرین اشعار ناب مجید فتاحی ( ام اف )
|
شدی عشق من
شدی همه چیز من
حالا آخرش من
میمیرم برا تو من
شدم هوادارت من
همه کس و کارت من
شدی دل و دار من
همدم همه روزای من
عشق منی عشق منی
دوس دارم پیشم باشی
دستاتو بگیرمو
بگم فقط مال منی
عشق منی عشق منی
دوس دارم پیشم باشی
دستاتو بگیرمو
بگم فقط مال منی
شعر ( شدی عشق من ) از m.f
قبلا که واسم حرف میزدی
برام تو همه چیز بودی
الان که برام پایانی
دیگه معنا نداره پیشم بمانی
دیگه معنا نداره پیشم بمانی
دیگه معنا نداره پیشم بمانی
شده پایان زندگی من
دیگه نفسی نمونده برای من
حالا دیگه آخرش رسیده
زندگی من به بن بست رسیده
دیگه عمری هواست به من نبود
هواست پیش پسرهای نامرد بود
که برات شدند سرگرمی
که چقدر تو برای من نامردی
که چقدر تو برای من نامردی
که چقدر تو برای من نامردی
شعر ( هواست به من نبود ) از m.f
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.