باید بگذارد دل پا روی غزلهایش
وقتی که نباشی تو الگوی غزلهایش
هر بیت غزل یعنی یک آگهی کوچک
دنبال که می گردد؟بانوی غزلهایش
با هر غزلش چایی در بزم خدا دارد ای قند بیا بنشین پهلوی غزلهایش
ای شاپرک شیرین بنشین و تماشا کن
در حسرت دیدارت سوسوی غزلهایش
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست . استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.