چهارشنبه ۱۶ آبان
|
آخرین اشعار ناب حمیدتقی زاده
|
سلام بهونه قشنگ من برای زندگی
نامه ت به دست من رسیدآره من همونم، همون عاشق همیشگیت.
چه میکنی باقلب من چه میکنی باسرنوشت، منم دلم تنگ شدواین نامه روواست نوشت دلم گرفته نازنین توروخدابیابریم نذارمنوتو انتظارتو خدابیابریم.
دیشب بااشک وخنده هاش ماهه اومدبه دیدنم،راه وبه من نشون میداد راه به تورسیدنم. فدای اون نازنگات چرابامن توسردشدی،باچرخش این روزگارمثل همه
نامردشدی.
کاش که یه روزی بشنوم صدای نازخنده هات،توقلبم آروم بگیری فقط خودم بشم فدات.
باشه بیادمرغ دلم این نامه روبهش بدم،پربکشه بیادپیشت تاکه بدونی مشکلم.
حال منم اگه بخوای رنگ گلای عاشقاست،شایدیه روزببینمت اون روزگلم دست خداست.
پیشم نشدگلم ولی یه روزمیام سراغ تو،آفتاب اگه نوری نداشت خودم میشم چراغ تو.
گوش میکنی نازنین ازتوی شعرات میخونم،میخوام که پیشم بمونی میخوام که باهات بمونم.
راستی چراعاشقاهمیشه تنهامیمونن،دلشون که بشکنه تنهای تنهامیخونن.
برای این نوشتنم حتی قلم ناراضیه،بذاریکم گریه کنم زندگی فقط یه بازیه.
این جورکه من زخمی شدم هیچکسی یاورم نشد،اینقدرنوشتم ازعشق حتی خودم باورم نشد.
میدونم این ترانه هام ارزش خوندن ندارن،میون غزل های دلت ارزش موندن ندارن.
این پیغاموباهرکمی توروخداازم بگیر،
تاروزی که من زنده ام توروخداتوهم نمیر.
ارزحال توخبردارم ازحال من خبربگیر،
نگونمیشناسم تورونگوگمشوبروبمیر.
من عاشقم مثل خودت می دونی که چه دردیه،جواب عاشق ندادن بخدا نامردیه.
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام.سپاس ازحسن توجه شمااستادعالی قدر،🌷🌷🌷🌷 | |
|
گوش میکنی نازنین ازتوی شعرات میخونم. سپاس ازتوجه شماآقای صادقی عزیز✋🌷 | |
|
درود بر شما منم دقیقا یاد این شعر افتادم البته میدونم که این تقلید نبوده و از شنیده های شاعر بوده که توی ضمیر ناخودآگاهش مونده و دیگه احتمالا یادش رفته این شعرو از کسی شنیده و تو نوشته هاش آورده انشالله با تلاش و مطالعه حتما این مشکلات جناب تقی زاده برطرف میشه | |
|
درود بر حمید عزیزم اگر همچین قصدی داشتی که عالیه و خیل از شعرا این کار و میکنن ایشالله بتونی یه شعر عالی در جواب به این شعر قلم بزنی به یاری حق | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.